خدمات ما > پشتیبانی شبکه 

 

پشتیبانی شبکه

 

آيا شما دستگاه کامپيوتر خود را شخصا تعمير و يا سرويس مي نماييد؟ اگر مدير يک موسسه باشيد که در آن بيش از 10 دستگاه کامپيوتر و چاپگر وجود دارد در آن صورت براي سرويس و

نگهداري تجهيزات چه فکري مي کنيد؟ اين مساله وقتي پيچيده تر مي شود که موسسه شما داراي واحدهاي شبانه روزي با تعداد کامپيوتر ها و تجهيزات کامپيوتري به مراتب بيش از تعداد 

.ذکر شده باشد

در آن صورت شما نه به يک يا چند کارشناس وتکنسين بلکه به يک نظام پشتيباني سخت افزاري نياز خواهيد داشت. اين نظام همان چيزي است که ما طي سال ها به آن دست يافته ايم و

.آن را به اوج رسانده ايم

:نظام پشتیبانی کلینیک بازیابی طلایی ژرف از قسمتهاي زير تشكيل شده است

گزارش مشکل از طریق تلفن یا سایت -

مشاوره و رفع اشكالات بصورت تلفني -

مراجعه در محل مشتري -

کارگاه تعميرات -

سئولات شما -

گارانتی خدمات -


:برخی از خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی سخت افزار ، نرم افزار و شبکه به شرح ذیل می باشد



انجام بازدیدهای منظم و اصولی جهت كاهش خرابیهای احتمالی -

پشتیبانی فنی و تعمیرات سخت افزاری سیستمهای کامپیوتر -

تدوین شناسنامه تجهیزات و ثبت و گزارش گیری در نرم افزار مربوطه -

استقرار سیستم پشتیبانی برای ثبت کلیه تماس های کاربران و ارائه خدمات به آنها -

استفاده از نـرم افـزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و ارائـه گـزارشات خاص مدیریت -

...تعمیرات تخصصی انواع بردها و تجهیزات الكترونیكی نظیر مانیتور، پاور و -

پشتیبانی و تعمیرات حرفه ای انواع پرینترها، اسكنرها و پلاترها -

حفاظت از سیستم عامل سرورها و بروزرسانی آنها بطور مداوم -

ارائه خدمات پشتیبانی و پردازش و رفع اشکالات بوجود آمده در شبکه -

تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات و پیکربندی تجهیزات جهت بازیابی سریع در هنگام حوادث غیر مترقبه -

بكارگیری ضد ویروسهای اورجینال جهت جلوگیری از نفوذ انواع بدافزارها به داخل شبكه و همچنین بکارگیری كامل امكانات آنها در جهت نصب و بروزرسانی خودكار، سریع و مطمئن -

مشاوره ، طراحی و مجری سیستمهای نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته ، انتقال تصویر ، اعلام حریق ، کنترل از راه دور منزل ، هوشمند سازی ساختمان -